Zapewniamy licencjonowany transport osób i mienia w ramach grupowych i indywidualnych przejazdów taksówkami m. in. typu VAN / BUS w granicach aglomeracji śląskiej oraz transfery z/na lotniska w Polsce.
T: 327 027 027 (24h/7) T: 728 515 476 (24h/7)
Zapewniamy licencjonowany transport osób i mienia w ramach grupowych i indywidualnych przejazdów taksówkami m. in. typu VAN / BUS w granicach aglomeracji śląskiej oraz transfery z/na lotniska w Polsce.
T: 327 027 027 (24h/7) T: 728 515 476 (24h/7)
Stała cena – bez względu na obowiązujące taryfy – przez całą dobę w StopTAXI! Teraz o każdej porze dnia i nocy zamówisz StopTAXI z ceną gwarantowaną i będziesz wiedzieć ile dokładnie zapłacisz za przejazd na wybranej miejskiej trasie.
Proponujemy proste i wygodne rozliczanie wszystkich przejazdów firmowych na podstawie jednej zbiorczej faktury. Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny T: 327 027 027 lub mailowy biuro@ stoptaxi.pl podczas, którego ustalimy wszelkie szczegóły oferty.
Jeżeli z jakiegoś powodu usługa StopTAXI nie spełniła Twoich oczekiwań możesz złożyć oficjalną reklamację wysyłając zgłoszenie na adres e-mail biuro@stoptaxi.pl. Pamiętaj, aby podać imię, nazwisko, nr kontaktowy oraz przedmiot reklamacji (opis zdarzenia i/lub wskazać konkretną usługę). Odpowiadamy najszybciej jak to tylko możliwe z reguły w ciągu 1 dnia roboczego.
W ramach floty B2B obsługującej kadrę kierowniczą i zagraniczne delegacje firm oprócz auta wyższej klasy możliwy jest kurs z kierowcą posługującym się językiem angielskim. Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny T: 327 027 027 lub mailowy biuro@ stoptaxi.pl aby ustalić wszelkie szczegóły.
Proponujemy innowacyjne rozliczenie w kryptowalutach – akceptujemy BNB / BTC / ETH / LTC / ADA / MATIC / DOT / SHIB / DOGE / SOL / AVAX / LINK / ATOM / ETC / BCH /CRO / ALGO / VET / CHZ / MANA / PAXG. Uprzejmie prosimy o kontakt mailowy biuro@ stoptaxi.pl aby ustalić wszelkie szczegóły rozliczenia.
Jeżeli z jakiegoś powodu usługa StopTAXI nie spełniła Twoich oczekiwań możesz złożyć oficjalną reklamację wysyłając zgłoszenie na adres e-mail biuro@stoptaxi.pl. Pamiętaj, aby podać imię, nazwisko, nr kontaktowy oraz przedmiot reklamacji (opis zdarzenia i/lub wskazać konkretną usługę). Odpowiadamy najszybciej jak to tylko możliwe z reguły w ciągu 1 dnia roboczego.
Jeżeli z jakiegoś powodu usługa StopTAXI nie spełniła Twoich oczekiwań możesz złożyć oficjalną reklamację wysyłając zgłoszenie na adres e-mail biuro@stoptaxi.pl. Pamiętaj, aby podać imię, nazwisko, nr kontaktowy oraz przedmiot reklamacji (opis zdarzenia i/lub wskazać konkretną usługę). Odpowiadamy najszybciej jak to tylko możliwe z reguły w ciągu 1 dnia roboczego.
Jeżeli z jakiegoś powodu usługa StopTAXI nie spełniła Twoich oczekiwań możesz złożyć oficjalną reklamację wysyłając zgłoszenie na adres e-mail biuro@stoptaxi.pl. Pamiętaj, aby podać imię, nazwisko, nr kontaktowy oraz przedmiot reklamacji (opis zdarzenia i/lub wskazać konkretną usługę). Odpowiadamy najszybciej jak to tylko możliwe z reguły w ciągu 1 dnia roboczego.
Jeżeli z jakiegoś powodu usługa StopTAXI nie spełniła Twoich oczekiwań możesz złożyć oficjalną reklamację wysyłając zgłoszenie na adres e-mail biuro@stoptaxi.pl. Pamiętaj, aby podać imię, nazwisko, nr kontaktowy oraz przedmiot reklamacji (opis zdarzenia i/lub wskazać konkretną usługę). Odpowiadamy najszybciej jak to tylko możliwe z reguły w ciągu 1 dnia roboczego.
Jeżeli z jakiegoś powodu usługa StopTAXI nie spełniła Twoich oczekiwań możesz złożyć oficjalną reklamację wysyłając zgłoszenie na adres e-mail biuro@stoptaxi.pl. Pamiętaj, aby podać imię, nazwisko, nr kontaktowy oraz przedmiot reklamacji (opis zdarzenia i/lub wskazać konkretną usługę). Odpowiadamy najszybciej jak to tylko możliwe z reguły w ciągu 1 dnia roboczego.
Jeżeli z jakiegoś powodu usługa StopTAXI nie spełniła Twoich oczekiwań możesz złożyć oficjalną reklamację wysyłając zgłoszenie na adres e-mail biuro@stoptaxi.pl. Pamiętaj, aby podać imię, nazwisko, nr kontaktowy oraz przedmiot reklamacji (opis zdarzenia i/lub wskazać konkretną usługę). Odpowiadamy najszybciej jak to tylko możliwe z reguły w ciągu 1 dnia roboczego.
Jeżeli z jakiegoś powodu usługa StopTAXI nie spełniła Twoich oczekiwań możesz złożyć oficjalną reklamację wysyłając zgłoszenie na adres e-mail biuro@stoptaxi.pl. Pamiętaj, aby podać imię, nazwisko, nr kontaktowy oraz przedmiot reklamacji (opis zdarzenia i/lub wskazać konkretną usługę). Odpowiadamy najszybciej jak to tylko możliwe z reguły w ciągu 1 dnia roboczego.
Jeżeli z jakiegoś powodu usługa StopTAXI nie spełniła Twoich oczekiwań możesz złożyć oficjalną reklamację wysyłając zgłoszenie na adres e-mail biuro@stoptaxi.pl. Pamiętaj, aby podać imię, nazwisko, nr kontaktowy oraz przedmiot reklamacji (opis zdarzenia i/lub wskazać konkretną usługę). Odpowiadamy najszybciej jak to tylko możliwe z reguły w ciągu 1 dnia roboczego.
Jeżeli z jakiegoś powodu usługa StopTAXI nie spełniła Twoich oczekiwań możesz złożyć oficjalną reklamację wysyłając zgłoszenie na adres e-mail biuro@stoptaxi.pl. Pamiętaj, aby podać imię, nazwisko, nr kontaktowy oraz przedmiot reklamacji (opis zdarzenia i/lub wskazać konkretną usługę). Odpowiadamy najszybciej jak to tylko możliwe z reguły w ciągu 1 dnia roboczego.